dinsdag 1 november 2016

Merry Christmas

Hoi Allemaal!

Zo mijn 1e kerstkaartje is een feit! Het is een schudkaartje geworden met ijskristallen er in. Vond het leuk om er traditionele kerstkleuren voor te gebruiken. Tilda heb ik ingekleurd met mijn Prisma's en witte acrylverf. De hulsttakjes zijn van Marianne design, de kerstbomen zijn mallen van Magnolia en de chipboard tekst van Unique hobbyproducts.

Ik maak geen kaarten meer voor Time for Magnolia omdat Chantal onlangs heeft besloten te stoppen met het challengeblog. Dit komt voornamelijk door het feit dat er steeds minder deelnemers waren en er steeds minder winkels Magnoliaspullen verkopen. Zelf merk ik ook al een tijdje dat de "Magnoliahype " wat aan het afnemen is. Ik vind Tilda nog steeds super schattig en zal zeker ook nog kaarten met haar gaan maken maar ik vind het ook leuk om andere stempels te gebruiken.

Fijne dag allemaal!!

Liefs,
Wendy

14 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wendy en inderdaad erg jammer dat Chantal er mee gestopt is maar ik begrijp het wel.
    Wel mooie creaties blijven maken met Magnolia, zo leuk om naar te kijken en ideeën op te doen.
    Ik ben benieuwd met wat voor andere stempels je gaat werken..... maar dat zien we vast snel genoeg.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhh wat mooi Wendy, ik vind het schitterend.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was nooit erg fan van Magnolia en Tilda, maar hier is ze wel heel schattig op jouw mooie kaart! Schitterend samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een superleuke eerst kerstkaart heb je gemaakt!
    De traditionele kleuren blijven toch ook wel heel erg mooi.
    Vind de magnolia's nog steeds leuk ,maar werk op het moment ook graag met wee stamps ...vind ze zo lief.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kaartje is echt een juweeltje. Heel gaaf, met het schudgedeelte.
    Tegenwoordig zijn er ook gewoon zó veel hobby artikelen verkrijgbaar... Maar van mij mag je je magnoliaatjes lekker blijven gebruiken. Tilda, en Edwin hebben al zoveel avonturen beleefd, die gaan nooit vervelen ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een juweeltje van een kaart geworden met prachtige traditionele kleuren en een leuke schud kaart. Grappig vroeger had je niet veel anders dan Magnolia en nu heb je zoveel prachtige stempels van andere merken. Ook vind ik ideaal de digi die je nu ook veel hebt, kan je aanpassen in grootte en wat weg gummen als je wilt. Je zal ons vast nog verblijden met je mooie Magnolia kaarten.

    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je pendule is weer zo mooi Wendy en een klok met schudsel, helemaal geweldig!
    Ik denk ook dat de ergste Magnolia hype ook over is, al zie ik er wel hele mooie kaartjes etc. van.
    Misschien zijn Tilda en Edwin aan een nieuwe look toe, hihi Je kerstklok is in ieder geval schitterend
    en Tilda met haar sneeuwpopje heel schattig! Hoeveel kerstkaarten maak je altijd? in ieder geval succes met de volgende! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw wat een mooie originele kerstkaart Wendy. Gaaf om van die klok het "schud gedeelte" te maken. Tilda is mooi ingekleurd en de decoratie is top vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er is maar 1 woord voor deze kaart! Supergeweldigfantastisch

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!! Wendy :-D. En alles weer zo mooi op elkaar afgestemd!!
    Ik vind de Magnoliaatjes ook nog steeds leuk om te zien :-D
    Fijne dag!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart, wat past alles weer mooi bij elkaar, ben er weg van :)! Tilda is zeker nog steeds leuk, ik heb er niet zo veel omdat de prijs me vaak tegenhield. Het valt me inderdaad op dat ze steeds minder voorbijkomt. Nou ja, gelukkig hebben we de stempels nog, dus helemaal verdwijnen zal niet gebeuren.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooohhhh daar is ze weer; Tilda! Die miste ik al een beetje op je blog. Wat heb je haar weer schitterend ingekleurd Wendy! En wat heb je er een schitterende schudkaart mee gemaakt; top!
    Helemaal verdwijnen zullen de Magnoliaatjes niet..... en wie weet keert over een aantal jaren de hype weer terug.... zoals zo veel hobbymaterialen :).
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen