zaterdag 24 december 2016

Fijne feestdagen!


Lieve allemaal!

Hier nog even een berichtje van mij op kerstavond. Ik was van plan om deze dagen nog een kaartje te maken maar door alle drukte is het er niet van gekomen helaas.

Ik neem even een blogpauze rond de feestdagen omdat er dan toch weinig van knutselen en bloggen komt denk ik. Iedereen bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog het afgelopen jaar! Ik vond het weer geweldig om onze creaties met elkaar te delen en kijk alweer uit naar volgend jaar!

Ik wens jullie dan ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2017.
Tot volgend jaar!

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi,
    Geeft niet, ik ben er ook niet aan toegekomen om iedereen een kerstkaart te kunnen sturen. Helaas.
    Jij ook fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig 2017!! Wendy.
    Tot volgend jaar!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje aan de late kant, maar toch fijne feestdagen en een gezond en gelukking 2017 voor jou en je man en de kindjes.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen