dinsdag 3 januari 2017

Gelukkig nieuwjaar!


Hallo Allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne feestdagen hebben gehad en ik wens iedereen dan ook een heel gelukkig en creatief 2017!
Wij zijn de feestdagen ook weer goed doorgekomen en eigenlijk zitten we nog steeds niet echt in ons ritme omdat de kinderen nog steeds vakantie hebben. Ik heb deze dagen nog wel even de tijd gevonden om mijn eerste kaartje van 2017 te maken.
Voor mijn kaartje heb ik een super lieve "Pure innoncence" stempel van My favorite things gebruikt. Ik vind dit meisje zo schattig en ook de teksten die bij deze stempels zitten zijn erg leuk om te gebruiken. Ik heb haar ingekleurd met Prisma potloden en haar jurkje aangekleed d.m.v. paperpiecing. Deze techniek gebruik ik nog niet zo heel vaak maar ik vind het wel leuk om te doen.
De bloemen heb ik gemaakt met stansjes van Crealies en ook de hoekjes zijn van Crealies. De schulprand met stiksels is een stans van Marianne Design en de takjes zijn van Magnolia. Het papier komt van de Action en de roze tag heb ik gemaakt met een pons van Stampin up.

Ben benieuwd of jullie deze dagen nog aan knutselen toegekomen zijn. Bedankt voor je bezoekje en alvast een hele fijne avond!

Liefs,
Wendy


19 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart gemaakt. Mooie bloemen en papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, allereerst de beste wensen voor 2017. Dat het maar een mooi, gezond en creatief jaar mag worden. Je hebt een allerliefst kaartje gemaakt om het nieuwe jaar mee te beginnen. Leuk dat jurkje zo gepaperpieced en ook de afwerking vind ik mooi gedaan. Lekker fleurig en kleurrijk :)
    Ik moet ook nog in mijn ritme komen, er komt (nog) niet veel uit mijn handen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke en leuke kaart, Wendy!
    Leuk is dat paperpiecing hé.
    Ik heb het eerlijk gezegd nog maar één keer gedaan met de kleurcursussen die ik nu volg.
    Maar ik vond het ook echt leuk om te doen.
    Ik wens jou ook een gezond, gelukkig en creatief 2017!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor 2017. Je start dit jaar prachtig met deze mooie kaart. Deze stempeltjes zijn zo lief! Leuk dat je gepaperpieced hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Jij ook een heel Gelukkig Nieuwjaar Wendy en met creatief zijn zit het wel goed hè met ons, hihi!
    Ik vind het knap hoe je van bomvol vintage wat ook altijd prachtig is, ook deze stijl prachtig
    matched met de mooie op elkaar afgestemde kleuren! Het is een hele mooie start geworden!
    En ja ik ben ook wel weer lekker creatief bezig...een beetje vooruit werken voor de challenges en
    ook ik probeer de kaartjes wat kleiner en lichter te maken, want de post weet van wanten met de zegels!
    Fijne avond verder....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste wensen voor jou en je gezinnetje! Wat een schattig kaartje is dit. Lief dat meiske met haar mooie jurkje en haar mooi gekleurde gezichtje. Jouw design is een prachtig samenstelling zowel strak als speels, een goed evenwicht. Ik knutsel nu even helemaal niets, ben nog even op vakantie en blog eigenlijk niet, maar voor jou nu dus even wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuk kaartje laat je ons zien vandaag.
    Mooi hoor, hoe je je designpapier hebt gerangschikt.
    De paperpiecing techniek is inderdaad erg leuk om te doen, ook ik gebruik het eigenlijk veel te weinig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo Wendy, wat een schatje van een kaart, mooi van kleur, prachtig papier en een schattige digi.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor dit nieuwe jaar Wendy en je bent super van start gegaan. Een heel schattig kaartje in hele lieve kleurtjes...TOP!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog de beste wensen voor 2017 Wendy.
    Je eerste kaartje is meteen al een plaatje .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie vrolijke kaart met een geweldig design en schattige digi! Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Wendy, ik wens jou en je gezin en geweldig 2017 met een hoop liefde en gezondheid. Dat het ook een mooi creatief jaar mag worden . Tevens wil ik jou ook ontzettend bedanken voor alle lieve berichtjes die jij op mijn Blog hebt achtergelaten. Ik kom nog niet veel aan knutselen toe en ben ook niet veel op het internet te vinden met de komst van onze pup Moos.
    Lieve groet ,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh en ik vergeet te zeggen dat ik je kaart weer prachtig vind

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy ook voor jou een heel gelukkig nieuw jaar en ja creatief zijn we al dus we gaan ervan uit dat het dit jaar ook zo blijft, maar aan dit kaartje te zien ben je goed van start gegaan, want wat een mooi en lief kaartje is dit. En de kleuren zijn te gek die je hebt gebruikt Al met al een heel vrolijk kaartje geworden.

    Groetjes en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wendy,
    Dank je wel dat je mijn volger bent geworden....ik volg jou nu ook!
    Je maakt prachtige kaartjes....heb net bij je rondgekeken.
    Ook voor jou de beste wensen en een mooi en creatief jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je leuke berichtje Wendy en leuk dat je volger bent geworden. Jij maakt ook hele mooie kaarten en ga jou ook gauw volgen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig kaartje heb je gemaakt en het paperpiecen komt hier super tot zijn recht. Deze week moest ik weer werken, maar daarvoor wel lekker veel kunnen freubelen: heerlijk! Probeer dit weekeinde weer wat te doen, maar het wil nog niet echt: te veel afgeleid door o.a. het schaatsen op tv, wat ik dan weer combineer met m'n haakwerk, dus ik doe toch wat creatiefs :)

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitteend kaartje, Wendy...het meisje heb je een leuk gepaperpieced jurkje gegeven...je papiertjes vind ik ook erg leuk, met als je bloemen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen