vrijdag 27 januari 2017

Lots of love...

Hallo allemaal!

Eindelijk weer even tijd gevonden om een kaartje te maken.
Op de een of andere manier lukte het me niet om deze afgelopen dagen tijd te maken om te knutselen. En als ik dan weer eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk, even lekker je hoofd leeg en tijd voor jezelf!
Dit super leuke afdrukje van My favorite things had ik een tijdje geleden al ingekleurd met mijn Prisma potloden.

De stansjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design (schulprand en cirkel) en van Crealies (bloemen). Dit designpapier had ik nog liggen, het komt van een blok van de Action. De kleuren vond ik mooi helder en sprekend. Het labeltje met de tekst komt ook van een blokje van de Action.

Ik hoop deze week weer wat meer te kunnen knutselen. Heb nog zoveel dingen die ik wil maken maar kom soms gewoon tijd tekort. Maar ik denk dat iedereen hier last van heeft ;)).

Fijn weekend!
Liefs,
Wendy

15 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Wendy, en prachtig meisje. Je layout vibd ik ook keileuk! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk met al die laagjes en details,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty weer Wendy! Leuke stempel en prachtig ingekleurd! Vind je combinatie van kleuren ook helemaal geweldig!
    Je moest eens weten hoe lang mijn 'to-do-list' is ;). Positief bekeken: we vervelen ons nooit hahaha.
    Jullie ook alvast een heel fijn weekeinde!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja daar heb ik ook last van hoor Wendy, altijd tijd tekort, hihi Ook al mis ik best je prachtige vintage kaarten...
    ik vind dat je op een hele mooie manier een andere weg bent ingeslagen! Deze stijl daar hou ik ook erg van en de mooie stitch
    stansen geven ook net dat mooie extraatje! Je kaart vind ik prachtig geworden!!!
    Fijne avond verder, lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Wendy en zo mooi ingekleurd.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    ik vind je kaartje prachtig, wat een gave digi en zó mooi ingekleurd, ik vind je nieuwe stijl van kaarten maken echt super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een plaatje, dit mooi ingekleurde meisje met haar appel. Een hele mooie frisse kaart heb je gemaakt Wendy. De opbouw in laagjes en details is top gedaan, complimentjes :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een schatje Wendy, leuke digi, mooi gekleurd, gaaf papier, echt een toppertje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart weer Wendy, wow schitterende kleuren.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Wendy!
    Leuk afdrukje heb je ingekleurd,ook mooi hoe je alles op de kaart hebt verwerkt.
    Fijn (knutsel)weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf kaartje, mooie kleurtjes en leuke indeling en wat heb je haar en die appel mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekkere frisse kaart door deze kleurtjes. Het ziet er prachtig uit en is heel mooi gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Om met het laatste te beginnen: denk zeker dat iedereen dat wel (eens) heeft, ik in ieder geval wel! Je kaart ziet er lekker vrolijk uit, mooie kleurtjes en de stempel heb je prachtig gekleurd.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief en mooi kaartje Wendy! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen