donderdag 2 maart 2017

Verhuizen

Hoi allemaal!

Het is jullie misschien al opgevallen dat het erg rustig is van mijn kant. Dit komt omdat we momenteel midden in onze verhuizing zitten. Eind vorig jaar hebben we een nieuwe woning gekocht waar we helemaal verliefd op zijn geworden. Er moet alleen nog veel aan gebeuren en daarom verhuizen we binnenkort eerst naar een tijdelijk adres (zodat we daar kunnen verbouwen enz) en dan hopen we eind mei in ons nieuwe huis te kunnen.
Het was mijn bedoeling om toch nog tussendoor jullie blogs te bezoeken en zelf een kaart te maken maar ik ben er inmiddels achter dat dit me gewoon niet gaat lukken qua tijd helaas.
Vandaar dat ik toch maar een time-out inlas en zodra het meeste werk gedaan is kan ik me weer op mijn hobby gaan richten (zal ik dan ook wel echt aan toe zijn denk ik ...haha).

Tot over een paar weekjes!

Liefs,
Wendy


14 opmerkingen:

  1. Veel succes met de verbouwing en verhuizing Wendy, dat gaat voor alles, dan zijn jullie voor het zomer is helemaal klaar en kan je dubbel gaan genieten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt groot gelijk meid. Leuk vooruitzicht een nieuwe woning maar ook erg vermoeiend. Tussendoor ook nog werken er voor je kinderen zijn en de hond uitlaten. Neem de tijd we spreken elkaar later wel weer.
    Succes en lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel succes met de vebouwing en verhuizing en ik hoop je in mei/juni dan wel terug te zien met een wel heeeel schitterende creatie van je hoor hihihi, maar alle gekheid op een stokkie ik weet wat erbij kom kijken dus neem je tijd, want je bent en blijft ook maar een mens.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begrijpelijk dat je dan even niet aan bloggen toekomt... Succes met de verhuizing: geniet van de verbouwing, over een poosje is jullie paleisje klaar en zul je zien dat het echt de moeite waard was :D Ik kijk uit naar je volgende creaties...

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gelijk heb je Wendy, al je energie nu maar in het verbouwen en verhuizen steken...
    knutselen en bloggen komt weer wel, wij wachten rustig op je, tot je weer terug bent,
    heel veel succes met de verhuizing...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verhuizen kost genoeg energie dus je daar maar eerst op richten Wendy. Veel succes en plezier met de verhuizing :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel begrijpelijk, ik geef je groot gelijk.
    Heel veel succes met de verhuizing, en de verbouwing.
    Als alles klaar is, dan weet je waar alle moeite voor is geweest.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat het een plaatje van internet is en dat niet jij onder die stapel verhuisdozen lig, haha
    Nog een hele onderneming.... eerst naar een tijdelijke woning Wendy! Maar een huis van jullie dromen,
    dat komt uiteindelijk wel goed! Heel veel succes met de verhuizing en verbouwing en dat dit de reden is
    dat je blog tijdelijk onbewoonbaar is! Neem alle tijd....wij lopen niet weg!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelijk heb je verhuizen kost al genoeg tijd en energie.
    We wachten geduldig tot je weer tijd hebt om weer wat moois aan ons te laten zien.
    Succes met de verbouwing/verhuizing.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk verhuizen! Heel veel succes en klusplezier. Het wordt vast heel mooi.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met de verhuizing en de verbouwing.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, grappig plaatje! En gelijk heb je, dus neem de tijd en succes met alles om de verbouwing en verhuizing(en) heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg, spannende en drukke tijden. Heel wijs en verstandig voorlopig even je focus op je verhuizing te hebben. Dan geniet je daarna des te meer van je hobby! Veel succes en veel voorpret!!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige afbeelding hahaha!
    Gelijk heb je..... nu ff de focus op de verhuizing en de verbouwing en de verhuizing :)
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen