zaterdag 26 augustus 2017

Celebrate

Hoi allemaal!

Hartelijk bedankt voor alle lieve reacties op ons  nieuwe huis! We zijn hier ook erg gelukkig en genieten er iedere dag van. De tuin begint nu ook mooi op te schieten. Wie weet krijgen we nog een beetje een mooie nazomer dan kunnen we er nog even van genieten.

Ik heb een kaartje gemaakt met een Gorjuss stempel. Ik vond het erg leuk om haar in te kleuren, vooral de zwarte haren waren een uitdaging maar dat vind ik wel het mooiste staan bij Gorjuss.
Voor de rest heb ik de kaart rustig gehouden, een paar kleine details en een tekstje.

Geniet lekker van het mooie weer en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,
Wendy

13 opmerkingen:

  1. Wendy, wat ziet dit er weer mooi uit! Zwarte haren zijn inderdaad niet makkelijk om te kleuren. Grappig dat iedereen z'n Gorjuss altijd met zwarte haren kleurt. Als je het leuk vindt kun je deze kaart insturen voor de challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie!!! Super leuk gemaakt.
    Wat heb je haar prachtig gekleurd.
    Deze stempel ken ik nog niet, en dat is best wel beschamend voor zo'n grote fan als ik. *bloos bloos*

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Wendy wat een schatje.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om een Gorjuss bij jou te zien...lekkere stoere kleuren en
    mooi vind ik je handgetekende rand om de kaart! Fijne zondag!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW....prachtig kaartje en eenvoud kan en is ook heel mooi soms zijn dit gewoon de pareltjes heel mooi gedaan en ook het haar heb je heel knap gedaan. Een regelrechte bjoetie van een kaart.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Wendy!
    De stempel heb je weer supermooi ingekleurd...het zwarte haar is je goed gelukt. Ik kleur het haar nooit zwart,vind het haar eigenlijk toch altijd het moeilijkst om in te kleuren.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wendy,
    Wat een lief stempeltje en je kleuren zijn heel mooi.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk en zo knap ingekleurd Wendy, prachtig dat zwarte haar (vind ik heel moeilijk!!!!).
    Wat ik helemaal prachtig vind: jullie nieuwe huis......had die hele post niet gezien maar die schade heb ik even ingehaald: ALLES even super, laat je ons tzt ook nog wat van de tuin zien (helemaaaal niet nieuwsgierig hoor whaha!!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Wendy, wat een schatje, deze stempels blijven toch ook wel héél leuk hoor, prachtig ingekleurd, héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt Wendy!
    Veel geluk in jullie nieuwe huis.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht dat ik al gereageerd had, maar dat waarschijnlijk ergens anders ;) Gaaf kaartje, Wendy! Mooi kleurwerk op het dametje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kleurwerk is supergoed gelukt! En heel mooi in combinatie met de verder rustige kaart, kortom: een beauty!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen