vrijdag 15 september 2017

Fluffy Bestie

Hoi allemaal!
Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn layout. Hierdoor krijg ik nog meer zin om er weer een te maken;)).

Van de week heb ik deze kaart gemaakt voor een lieve vriendin. Hij is inmiddels al op de post gegaan en ze heeft hem ook al ontvangen. Ik heb deze leuke Fluffy Bestie ingekleurd met Prisma potloden. De tekst is van My favorite things en het papier had ik nog liggen, ik geloof van een blokje van de Action
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en laten we hopen dat het wat beter weer wordt!

Liefs,
Wendy


18 opmerkingen:

  1. Die is leuk Wendy,ook zo mooi ingekleurd.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Wendy en zooo mooi gekleurd.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy. Ik ben eerst maar eens volger bij jou geworden, want ik zie steeds je reacties op mijn blog.
    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt. Mooi gekleurd en leuk papier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke kaart Wendy, heel mooi ingekleurd en de papiertjes speels op je kaart verwerkt, erg mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofkont die vriendin dat ze deze prachtige kaart heeft mogen ontvangen. Mooi gekleurd en de kaart afgewerkt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Wendy!
    Je hebt de digi heel mooi ingekleurd,ook mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Fluffy dame is prachtig ingekleurd Wendy, complimenten!
    Een heel mooi totaal plaatje alles bij elkaar! We moeten weer een hele
    poos wachten, om zo lekker rond te dobberen op het water! Niks aan dit weer hè?!
    Fijne zondag hoor! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de zorg werken maakt soms dat je niet meer weet wat voor dag het is, met het vele
      werken in het weekend...lol. Natuurlijk een heel fijn weekend!!!

      Verwijderen
  8. Super mooi Wendy!
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whaha die is duidelijk niet in NL..wat een enige kaart Wendy!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje, wat een leuke digistempel en wat mooi gekleurd! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gek op de Besties Wendy, maar dat weet je wel hè.
    Je kaart is prachtig en zo mooi gekleurd, mijn complimenten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Wendy, wat een super leuk en lief kaartje, leuke Stempel! En ik hou van de kleurencombi roze en blauw, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief en hartelijk gebaar doe je met dit leuke kaartje! En ja hoor, het weer knapt helemaal op. Heb net heerlijk in het zonnetje zitten lezen.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is deze weer leuk Wendy. Prachtig gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart met een chique design en wat heb je mooi gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen