maandag 11 september 2017

Lay out

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een lay out laten zien die ik gemaakt heb met 2 foto's van de kinderen tijdens onze vakantie in Drenthe vorig jaar. Het is de bedoeling dat deze lay out in mijn Project Life album komt van 2016.

Ik had dit leuke designpapier van Stampin up! nog en vond het er erg mooi bij passen. De stansjes en stempels die ik gebruikt heb zijn ook van Stampin up!  Het was wat lastig fotograferen, duidelijker dan dit krijg ik het helaas niet.

Het is weer eens heel wat anders om te maken dan een kaart maar ik vind het ontzettend leuk om te doen!

Fijne dag vandaag en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,
Wendy

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt Wendy, wat een schatjes van kinderen heb jij zeg.
    Lieve groetjs,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een topper is je layout geworden Wendy, zo vrolijk met al die mooie bijpassende papiertjes
    ook je stempelwerk met de sterretjes past zo mooi, maar je kinderen zijn ook je sterretjes hè!
    wat een mooi stel zo samen...ik wordt helemaal happy van je creatie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Wendy, super leuk designpapier heb je gebruikt op deze pracht LO en wat een droppies die 2 van jou....genieten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wendy een super gave layout in die gave kleurtjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag hem al op IG... ben er weg van... zoooooo gaaf!!! Lieve kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf gedaan Wendy en meteen een mooie herinnering weergegeven. Steeds minder mensen plakken foto's in/op maar ik vraag me af hoe vaak iemand de laptop pakt om foto's te bekijken? Dit is vrolijk, kleurrijk én tastbaar...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gedaan Wendy! Met dank aan je kids natuurlijk :), die maken de vrolijke layout helemaal af.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh Wendy heel erg mooi gedaan zeg, super.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    je hebt een prachtige LO gemaakt, met je schattige kindjes, het papier is heel mooi er bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige layout heb je ervan gemaakt Wendy!
    Leuke kinderen heb je ...maakt het nog is extra mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy, prachtige foto's en dan ook nog eens een hele mooie LO. Prachtige kleuren!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je prachtige kinderen, wat een lieve snoetjes, net mama. Ja dit is zoveel leuker om op deze manier foto's te bekijken. Het is een prachtige layout en het mooie is dat de kinderen wel de eye catcher blijven, knap gedaan hoor.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf!! Wendy :-D
    En wat een leuke/mooie foto's <3
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt Wendy, heel kleurrijk en vrolijk, jij bent echt een Multi talent! kaartjes, inkleuren en ook nog lay outs! Ben heel benieuwd naar je album straks!

    BeantwoordenVerwijderen