donderdag 12 oktober 2017

Squeeze

Hoi hoi!

Eindelijk weer even tijd gemaakt om een kaartje te maken. Dit stempeltje had ik te leen van een vriendin en had hem al een tijdje ingekleurd liggen. Hoog tijd dus om er een kaartje mee te maken.
Ik vind de combinatie roze met zwart atijd erg mooi en ik had nog wat restjes designpapier liggen die ik goed voor deze kaart kon gebruiken. Wat zijn die PI stempels van My favorite things toch schattig he. Ook de teksten die erbij zitten zijn altijd super leuk!

Fijne dag!

Liefs,
Wendy

10 opmerkingen:

  1. Een leukerdje Wendy, mooi dat zwart/roze en alles van MFT is om te smullen (behalve de prijs whahha)!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief die kleurencombinatie Wendy. Je hebt dat meisje mooi ingekleurd en je kaart vind ik een toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat passen de restjes prachtig bij je ingekleurde plaatje. De spulletjes van MFT zijn supergaaf, alleen de prijs niet. Ik vraag mij wel eens af waarom het allemaal zo duur moet zijn.. Je kaart is weer prachtig.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een super leuk kaartje gemaakt Wendy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje in deze leuke kleurtjes!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Wendy, ook de kleuren combinatie is erg mooi.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Wendy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een waanzinnig leuk kaartje laat je ons hier zien.
    Het roze is lekker zoet, en het zwart maakt het net een tikkie stoerder.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, lekker roze!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen