dinsdag 7 november 2017

Hello



Hoi Allemaal!

Dit kaartje had ik vorige week al op Instagram laten zien maar was er nog niet aan toegekomen om hem op mijn blog te zetten. Dus bij deze...
De uilenpons van SU! heb ik al heel lang in huis en had er eigenlijk nog nooit wat mee gedaan. Ben blij dat ik hem erbij gepakt heb want het was erg leuk om met de pons te werken. Het papier is ook van SU! net zoals de tekststempel en de takjes. Hier en daar nog een glittersteentje en klaar!

Bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!!

Liefs,
Wendy

Snowflake Promise-Anything goes
Addicted to stamps - Fall/Autumn
Cute Card Thursday - Anything goes

11 opmerkingen:

  1. Prachtig geheel zo !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf käartje wendy. Ik blijf de uilenpons ook zo leuk vinden. Heb hier ook nog een blogpost klaarstaan met de uil erop verwerkt. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh wat een lief kaartje Wendy, en ook erg mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!! Wendy.....en dat uiltje is zo grappig ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve uil op je mooie kaart Wendy. Mooi die rustige kleurstelling.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Wendy. Je hebt de kaart zo mooi opgebouwd en alle kleuren weer mooi op elkaar afgestemd. Ik heb dat ook wel eens al jaren iets in huis en ineens ontdek je het.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card! Hugs, Autumn (SewPaperPaint)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....wat een super GAAF kaartje Wendy....de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart zeg! Alles past wel heel perfect bij elkaar, heel gaaf!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen