woensdag 8 november 2017

Thanks


Hoi Allemaal!

Het komt niet vaak voor dat ik zo snel achter elkaar een kaartje plaats maar ik heb de laatste tijd weer even wat vaker kunnen knutselen. Heerlijk is dat! 

Dit lieve konijntje heb ik niet met mijn Prisma's ingekleurd maar met kleurpotloden van de Action. Ik wilde eens kijken of deze potloden (Da Vinci) iets voor de kinderen zouden zijn omdat ze niet graag kleuren met gewone kleurpotloden. Heel begrijpelijk want daar komt zo weinig kleur af dat het logisch is dat ze voor stiften gaan. Maar goed, deze potloden vonden ze wel heerlijk kleuren en op een middag heb ik gezellig met ze mee gekleurd en dit is het resultaat. Voor zo'n lage prijs vind ik het best verrassend! 
Ik vond deze kleuren wel erg leuk voor de tijd van het jaar en heb het kaartje verder vrij rustig gehouden.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Wendy

Crea Chickey's - Anything goes
Cute Card Thursday - Anything goes
Cuttlebug Mania - Thanks

16 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en het afdrukje is prachtig ingekleurd!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, mooi resultaat met deze kleurpotloden, je hebt een lief kaartje gemaakt,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Wendy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Wendy en ook mooi ingekleurd.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Wendy wat een prachtig resultaat met de potloden van de Action. Ik vind je afdrukje prachtig gekleurd mooie herfstkleuren. Je kaart is weer supermooi afgewerkt. Leuk dat touw met het hartje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlieve kaart!! Wendy :-D
    En gaaf dat je het met Action kleurpotloden hebt gekleurd. Het is prachtig gekleurd.
    Jij blij en de kinderen ook blij ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wendy en heel mooi gekleurd.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad niks mis mee, met de potloden, vind het er goed uitzien hoor! Heerlijk vrolijk kaartje trouwens...

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gekleurd!! En een erg gaaf kaartje, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy, wat een super leuke kaart, super ook dat je meedoet aan onze challenge van Creachicky's #15 anything goes. Veel succes en gr. DT lid Miriam Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sweet and your colouring is fab! Thanks for joining us at Cuttlebug Mania.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje! Echt super cute :)
    Leuk dat je volger bent geworden.... ook al maken we "andere" kaartjes, het is altijd leuk om bij een ander te kijken... ik vind je stijl heel tof!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor het meedoen bij Cuttlebug Mania maar mag ik je wijzen op onze spelregels?
    Zo alleen kun je meedoen :)

    To enter this challenge here are the guidelines:

    Please ensure you have read what is required below:



    Max 3 entries per person

    You can use any manual (not electric) die-cutting/embossing machine,
    dies or embossing folders to enter our challenges.
    Please tell us which products you have used on your project!

    BeantwoordenVerwijderen